„Dostawa sprzętu komputerowego, audio, wideo i innych urządzeń do wyposażenia pracowni Fonetyki Stosowanej im. Marii Przybysz-Piwko na Wydziale Polonistyki, dla potrzeb realizacji projektu pt. „Badanie mowy zaburzonej i funkcji prymarnych za pomocą artykulografu CARSTENS AG501 i analizatora rozkładu pola akustycznego”

  • Numer postępowania 120/P-047/2022
  • Typ postępowania Postępowanie unijne
  • Tryb udzielania zamówienia Przetarg nieograniczony

    Ogłoszenie

    Rodzaj zamówienia:
    Dostawy
    Data składania wniosków/ofert/opracowań studialnych:
    2023-01-17 10:00 (Pozostało: Minął termin składania wniosków / ofert)
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2023-01-17 11:00
    Publikacja w strefie publicznej:
    2022-12-16
    Termin zakończenia postępowania:
    --

    Pierwotne dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2022-12-16 10:04 -
    icon 2022-OJS243-699781-pl Ogłoszenie o zamówieniu.pdf 2022-12-16 10:04 0.07 MB
    icon SWZ 120.P-047-2022.pdf 2022-12-16 10:04 0.45 MB
    icon Załącznik nr 1.1 - Formularz ofertowy.docx 2022-12-16 10:04 0.03 MB
    icon Załącznik nr 1.2 - Formularz ofertowy.docx 2022-12-16 10:04 0.03 MB
    icon Załącznik nr 1.3 - Formularz ofertowy.docx 2022-12-16 10:04 0.03 MB
    icon Załącznik nr 1.4 - Formularz ofertowy.docx 2022-12-16 10:04 0.03 MB
    icon Załącznik nr 1.5 - Formularz ofertowy.docx 2022-12-16 10:04 0.03 MB
    icon Załącznik nr 1.6 - Formularz ofertowy.docx 2022-12-16 10:04 0.03 MB
    icon Załącznik nr 1.7 - Formularz ofertowy.docx 2022-12-16 10:04 0.03 MB
    icon Załącznik nr 1.8 - Formularz ofertowy.docx 2022-12-16 10:04 0.03 MB
    icon Załącznik nr 2.1 Formularz wymagań technicznych (1).docx 2022-12-16 10:04 0.04 MB
    icon Załącznik nr 2.2 Formularz wymagań technicznych (1).docx 2022-12-16 10:04 0.04 MB
    icon Załącznik nr 2.3 Formularz wymagań technicznych.docx 2022-12-16 10:04 0.04 MB
    icon Załącznik nr 2.4 Formularz wymagań technicznych (1).docx 2022-12-16 10:04 0.04 MB
    icon Załącznik nr 2.5 Formularz wymagań technicznych.docx 2022-12-16 10:04 0.03 MB
    icon Załącznik nr 2.6 Formularz wymagań technicznych.docx 2022-12-16 10:04 0.03 MB
    icon Załącznik nr 2.7 Formularz wymagań technicznych.docx 2022-12-16 10:04 0.03 MB
    icon Załącznik nr 2.8 Formularz wymagań technicznych.docx 2022-12-16 10:04 0.03 MB
    icon espd-request JEDZ.pdf Załącznik nr 3 - JEDZ pdf 2022-12-16 10:04 0.08 MB
    icon espd-request.xml Załącznik nr 3 - JEDZ 2022-12-16 10:04 0.1 MB
    icon Załącznik nr 4 - Oświadczenie.rtf 2022-12-16 10:04 0.13 MB
    icon Załącznik nr 5 - Oświadczenie.rtf 2022-12-16 10:04 0.12 MB
    icon Załącznik nr 8 - PassMark.pdf 2022-12-16 10:04 12.72 MB
    icon Załącznik nr 9 - Oświadczenie przeciwdziałaniu agresii.docx 2022-12-16 10:04 0.02 MB
    icon Załącznik nr 7 Projekt umowy.docx 2022-12-16 10:04 0.91 MB

    Zmiana dokumentów zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Odpowiedzi na pytania.pdf 2023-01-05 13:07 0.39 MB

    Dokumenty udostępnione

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia -
    icon Informacje o wynikach Informacje o wynikach -
    icon Informacja z otwarcia ofert Informacje z otwarcia ofert -

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa